2017. március 12., vasárnap

Március 15-ei dekoráció...lépécsőről- lépcsőre...ismét

 

Egyszer már, az előző iskolámban készítettem egy ilyen dekorációt. Akkor gyerekekkel közösen készítettük, a betűk színét és formáját rájuk bíztam. Én csak felraktam.
Most, egy kolléganőmmel készítettük el, az idő hiánya miatt. Nem volt rá elég idő, egyrészt, mert az utolsó pillanatban döntöttük el, hogy megcsináljuk. Másrészt, úgy alakult, hogy egy nappal korábban tartjuk az ünnepséget.  
A lépcső adottságai jók. Az aulából két, hosszabb lépcsősor vezet felfelé.
Petőfi Sándor Nemzeti dal című költeményének első két versszakát tettük fel.
Kolléganőm, aki technikatanár, méretre szabta és összeragasztotta a kartonokat. Én a feliratot készítettem el. A fehér sávokra fekete viaszkrétával, a pirosra és a zöldre közönséges tábla krétával. Ami gyors és látványos megoldás, de nem időt álló.
A szöveget középről, két írányba haladva írtam fel. Megszámoltam a betűket és a betűközöket. A középső betűvel/betűközzel kezdtem a szöveg felírását. Innen haladtam előre és visszafelé is.
Gyurma ragasztóval tettük fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése