2017. március 10., péntek

Kokárda, az ünnepségre

Az iskolai ünnepségre készült egy igen nagy kokárda. Hasonlót már készítettem. Az inkább rózsa szerű volt. Ez most olyan igazi kokárda. Amilyen nagy olyan gyorsan és egyszerűen készült el.
Az alapja egy nagy kerek karton.
Ennek a szélére kerül a hosszában kettéhajtott piros krepp papír. A hajtást nem élezzük le. Így szebb lesz és a tartása is jobb lesz.
Megrajzoltam a körívet amire a piros krepp papírt fogom ragasztani.
Három egyenlő részre osztottam. Be is jelöltem. Három tekercs piros krepp papírt használtam. A ráncolást tűzőgéppel rögzítettem.
Sima ragasztóstifttel ragasztottam fel a kartonra. 
A fehér és a zöld krepp papírt ugyanúgy ketté hajtottam és beráncoltam mint a pirosat. 
Megrajzoltam a körívet, megfeleztem, erre ragasztottam a két tekercs összeráncolt fehér krepp papírt.
Az egy tekercs zöld papírt csak beráncolom és az üresen maradt középső részbe ragasztottam.
Az egészet leírni tovább tartott, mint megcsinálni .
A tornaterem még nincs egészen berendezve az ünnepséghez, de a kokárda már felkerült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése