2016. július 24., vasárnap

Iskolai feliratok- Felirat Gyereknapra

A Gyereknap alkalmából megrendeztük a Kis Csillag Születik vetélkedőt. Az igen sikeres Csillag Születik vetélkedő mintájára. A tavalyi vetélkedő nagyon sikeres volt.  Idén is sok jelentkezőre számítottunk. Így elődöntő is volt. Ehhez is, és a produkcióhoz is kellettek feliratok.
A rajzteremben találtam egy egész hegynyi remek kör alakú, vékony kartont. Ebből készültek a csillagok. A csillag forma adta magát. 
 A csillagot sárga és arany festékkel festettem le. A feliratot fekete Temperával. 
 A betűk kontúrját fekete alkoholos filctollal húztam meg.
 Tűzőgéppel tűztem össze.
 Vékony rézdróttal akasztottuk fel az aulában.
Mondjuk, a vetélkedőre már nem csinálhatok csillagokat. Azt már ellőttem. 
Mást kell kitalálnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése