2016. február 17., szerda

Tavaszi pillangók az osztályban, festett papírból

Elkészült a tavaszi osztálydekoráció. Legalább is egy része.
Ez nem új dolog, már dekoráltam ilyen pillangókkal március 15-re.
Maguk a pillangók hasonlóan készültek...
.... a színespapír máshogy készült.
Most is háztartási finomcsomagolót (Polly, Molly, Szilvia...nem tudom mi az aktuális neve) használtam.
A festéshez anilin festéket. 
Az ív papír felét szivaccsal benedvesítettem.
Erre a nedves alapra festettem bő vízzel, sok festékkel. Kétféle színösszeállítást készítettem. Sárga/piros/narancs/lila és kék/zöld/lila színekkel.
Erre, a tocsogós részre ráhajtottam a papír másik, száraz felét.
Nedves szivaccsal rásimítottam...
... óvatosan szétnyitottam. Most még van lehetőség egy kis javításra is, ha szükséges. 
Gyakorlatilag készen van.
A radiátor elé akasztottam száradni.
Száradás után kivasaltam és feldaraboltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése