2016. február 26., péntek

Március 15-ei dekoráció, rozettával

Még alakul a március 15-ei műsor, így a dekoráció is. Huszárok és kokárdák biztosan lesznek. 
Neki is álltunk a huszárok és a hölgyek megrajzolásának. Még sok munka van velük.
A kokárdákat is elkezdtem. Nem akartam hagyományos kokárdát, sem krepp papírt. Már csináltam krepp papírból kokárdát. Ezért választottam most a rozettát, pergamenpótló papírból. Az elsők már el is készültek.
A pergamenpótló papír szép fehér, elég erős, szép a tartása. Ráadásul még könnyű is. 
De! Mivel kicsit zsír és vízálló, nem szereti ha befestik.
Az íves lapot hosszában félbe vágtam. Ebből a darabból készül egy rozetta.
Mivel szerettem volna befesteni, fogtam egy nedves szivacsot és festés elött benedvesítettem a papirt. Ezeket a nedves sávokat festettem be.
Anilin festéket használtam.
A sima vízfestéket is kipróbáltam, de összefutott, nem lett szép. 

Száradás és vasalás után jöhet a rozetta...
Ezek az elsők. Még jó párat kell csinálnom. De érdemes, nagyon látványosak és meglepően gyorsan elkészül.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése