2015. szeptember 18., péntek

Az új tanév új kihívás

Új tanév. Új munka. Új iskola. Új feladatok.
És a legeslegelső rajztermem!
Egyik álmom volt egy rajzterem! Egy ilyen rajzterem! 
Néhány évig tanítottam "kosárból", egy szertár vagy szekrény nélkül. Igen nehéz volt.
Egy szertár megszerzése már nagy lehetőség. Előző, frissen elhagyott iskolámban többszöri költözés után sikerült a fizika szertárt kitúrnom és remek rajzszertárt kialakítanom.
Ez a kitúrás azért nem volt tragikus a fizikára nézve. Egy vadi új természettudományos szaktanterembe túrtam őket. A szertáram pedig remek lett! Ablaka ugyan nem volt, de tele volt kincsekkel. Elég nagy is volt,  a szakkört is tartottam. Kész kis menedék lett.
Most a régi-új iskolám, rajzteremmel. 
Pályakezdőként itt kezdtem, de akkor "csak" egy csoport szobám volt. A rajzórákat az osztálytermekben tartottam. A régi csoport szobát most infó teremnek használják. A rajzterem pedig az enyém lett.
Három nap, három éjjel almoztam. Az elmúlt évek gazdátlanságát számoltam fel. 

Beépített szekrények, polcok...rengeteg hely...rengeteg kacat.
De már alakul! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése