2015. június 26., péntek

A másik batikolt táska

Az év végi szertár lomtalanításkor kezembe került két félbehagyott viaszozott táska. Valamelyik szakkör elfelejtett maradéka. 
Az egyiket, egy napocskás kéket már megmutattam. Most itt a másik. Sárga-tócsás.
Valamelyik kislány eddig jutott a batikolással. Végül nem tetszett neki és nem fejezte be. Aztán megfeledkeztünk róla.
 A tócsát az esőcseppekkel még beviaszozta, de nem várta meg, hogy teljesen megszáradjon a kék festék.  Így az egészet átkentem ismét.
Most nem tettem bele kartont. Hagytam, hogy a viasz átüssön a hátán is. De még így is át kellett kennem a másik oldalát is.
Amint megdermedt a viasz, széthúzogattam és az egészet alaposan összegyűrtem
Enciánkék festékbe nyomkodtam. (És most maradt egy fél vödör gyönyörű kék festék.)
Öblítés, mosás, fixálás után ezt is az udvaron a szellőző rácson szárítottam meg.
Száradás után amennyi viaszt csak tudtam leszedtem, vakartam, dörzsöltem, farigcsáltam...aztán nekiálltam vasalni. Rengeteg újságpapírt használtam el.
 A végeredmény magáért beszél!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése