2015. február 25., szerda

Február 25. a Kommunizmus Áldozatainak Emléknapja

Február 25. a Kommunizmus Áldozatainak Emléknapja.
Rádiós emlékműsor. Felirat az aulában. Valami egyszerű, látványos, ütős. És ha lehet gyors.
Egy régebbi dekoráció feliratát szedtem elő. Ez azért így nem igaz. Elkezdtem kialmozni a szertáramat. Teljesen elborítottak a lomok. Egyszer csak a kezembe akadt egy csomó gondosan elrakott felirat, amit eltemetett egy csomó kincs.
Ezt a feliratot azért egy kicsit fel kell dobni. Vörös csillagokat vágtam ki. Különböző nagyságúakat.
Néhányat darabokra vágtam. Két réteg széles celluxszal egymás alá ragasztottam, mintha darabokra törtek és lehullottak volna.
A feliratot feltettem az aulában. Ehhez ragasztottam a darabokra tört és lehulló csillagokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése