2014. december 4., csütörtök

Adventi naptár

Néhány napja elkészült az iskolai adventi naptár. Minden tanítási napra jut egy ablak, egy jópofa idézettel. A szakkörös lányokkal csináltuk.

A ház falát, hosszú egyezkedés után szivárványosra festettük. Ahogy elkészült és elfordultam színes festéket  fröcsköltek rá a a lányok. Remek lett! A tetejét viaszkrétával színeztük.
Kölcsön kaptam egy Sizzix Big Shot vágó- és domborítógépet. Régóta foglalkoztat a gondolat, hogy veszek én is egyet.
Szóval ezzel a préssel domborítottuk az adventi házikó ablakait.
Középre ablakszárnyakat vágtam.
A keretek alá minden tanítási napra egy- egy idézetet ragasztottam. Nem a szokásos, édeskés, csöpögős, emelkedett idézeteket válogattam össze.


Középen hópehely alakú öntapadós kontúrmatricával fogtam össze az ablakszárnyakat.
A kész ablakokat elrendeztem a gyönyörű tarka házon.
Igazából el is készült. Levittük hát az aulába. 
Reggelente az első dolgom lesz, hogy kinyitok egy-egy ablakot. Vagyis csak szerettem volna! Mindig megelőz valaki! Így én csak visszaragasztom az idő elött kinyitott ablakokat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése