2014. szeptember 4., csütörtök

Szeptember, iskolai dekoráció, jelmodat

Ismét szeptember, új tanév, új jelmondat.

Idén sem festem vagy batikolom. Idén is varrom, mint tavaly.
Fekete tüllre, arany hullám kartonból. Egyszerűnek hangzik. Sok munka, rengeteg idő. Állandóan összeakad a tüll és a sok gombostű. De a végeredmény megérte.
Először a szöveget írtam meg.
A betűk körvonalát átrajzoltam filctollal a pausz visszáján.
Ezt kemény ceruzával átrajzoltam a karton visszájára.
A kivágott betűket feltűztem a tüllre...

 ... varrógéppel keresztben átvarrtam több sávban.

Közben huzigáltam, ráncigáltam, húztam- nyúztam ...
Végül átvasaltam a feliratot. (Mert az a nagyon okos kreatív boltos összetekerve árulja az amúgy is könnyen kunkorodó hullámkartont.) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése