2014. április 4., péntek

A holokauszt magyarországi áldozatainak emléknapja

A holokauszt magyarországi áldozatainak emléknapjára készülünk. Megrázó emléknap.
Lesz mise, lesz megemlékezés és természetesen ünnepi dekoráció.
Idén az egyik tizedikes osztállyal készítjük el. Éveken keresztül én gyártottam a dekorációt, de jobb ha a gyerekeket is bevonom. Tele vannak jobbnál- jobb ötletekkel. Csak a témát, hagyományt, jelképeket kell megbeszélni. De nem hiszem, hogy nagyon kell ezekhez az ábrázolási formákhoz mereven ragaszkodni.

Az aulában fogjuk kereszben kitenni. Ismét használjuk azt a remek hatalmas papírt, amit nemrég kaptam.
- Miért pont mi?- kérdezték.- Semmiben sem vagyunk jók!- mondta Hamupipőke osztályunk.
Szerintem pedig jók, legalább is rajzórán. Csak meg kell találni azt ami megfogja őket. Ez a téma ilyennek bizonyult.
Messze nem vagyunk készen, de megmutatom! 
Tehát az a remek nagy papír, hosszában félbevágva. Zsírkréta, grafit és rajzszén. (Elolvastam, mi van a dobozra írva. "Művészeti bél". Klassz nem?)
Ilyen vegyes formában most használják először a szenet. Meglátjuk.

A második órán el is készültünk.
Ki is tettük az aulába a remekművet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése