2013. október 21., hétfő

Transzparensek

Forrás
Sándor István boldoggá avatása. Nagy ünnep. Nem csak nekünk, az egész országnak. Rengeteg ember. Még több gyerek. Buszokkal érkezünk. Kijelölt helyünk van a Szent István téren a Bazilika előtt.
A szertartás után özönlünk a buszokhoz. Vár a következő program.
Erre az alkalomra készültek a transzparensek.
Forrás

Egyrészt,  hogy mi is ott vagyunk, másrészt, hogy  ne vesszen  el, ne maradjon le egyetlen gyerek sem. Megkönnyítse a gyülekezést, indulást. 7 busszal mentünk, 7 transzparensünk volt. Minden busznak volt egy. Az iskola nevével, más- más logóval, portréval vagy címerrel. A táblák hátoldalára is került embléma, a közlekedés megkönnyítésére.
Könnyű anyagokból készült. A tábla hőszigetelő táblából, a nyele és a merevítése balsafából. Könnyű és eső álló.
Nem is tudom mit gondolhattak rólam a barkácsáruházban? Minden alkalmasnak tűnő faanyagot és táblának valót végig fényképeztem. Az árakkal együtt. Legközelebb vagy kidobnak vagy rám bízzák a következő katalógus fotózását.
Az emblémákat öntapadós, átlátszó fóliával ragasztottam fel a táblák elejére és hátára. 
A szöveget akril spray-vel  fújtam fel. Ehhez maszkot készítettem. 
Tapadó spray-vel szerettem volna rögzíteni a táblán a maszkot. Neki is álltam, de rémülten láttam, hogy feloldja a tábla felszínét. Tudom, tudom, a hulladékon ki kellett volna próbálnom! Így nem maradt más csak a cellux. 
Ragasztópisztollyal ragasztottam fel a nyelet és a merevítő lécet a tábla hátára. Tökéletesen működött.
A táblák beváltak! Mutatósak, könnyűek voltak. Lelkesen vitték, legalább is az apraja. 

Egyetlen egynek tört ketté a nyele. Gondolom az sem magától!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése