2013. október 10., csütörtök

Ajándék a gólyáknak

A gólyabálon a tavalyi gólyák megajándékozzák az idei gólyákat. Valami gólyás ajándékkal. Valami halas, békás ajándékkal, valami vidám ötletes dologgal.     
Valami olyasmivel, amit meg is tudunk csinálni, és nem is drága. És még örömünket is leljük benne.
Így hát, vidám, nyelvét öltögető brekuszt csináltunk.

Ehhez anyósnyelvre, lehetőleg pirosra,  mozgó szemekre, zöld dekorgumira,   ollóra és egy sablonra volt szükségünk.
                    
                       
Mivel majdnem 100 gólyánk van az anyósnyelvet, a PIROS anyósnyelvet a neten rendeltem. 
Ilyet kaptam. Az a díszes pappírkorong leszedhető, és máris megvan a vágyott piros anyósnyelv.
A szemeket és a dekorgumit az egyik kreatív boltban vásároltam. (Igen, igen megfogadtam, hogy soha többet nem megyek be oda,  mert rondán átvertek, és soha, de soha ... Hát... eddig tartott.)
Első dolgom volt, hogy elkészítsem a sablonokat.
 Rárakosgattuk a dekorgumira, körülrajzoltuk és ....

már lehetett is kivágni.
Felragasztottuk a szemeket.  Kék Technokolrapiddal.
Ez kicsit tovább tartott. Nem a ragasztgatás, a száradás.
A békafejek hátoldalára került a "GÓLYABÁLI EMLÉK 2013" felirat. 

Már csak a béka szája maradt hátra. Ügyes hatodikos lányok olló hegyével kereszt alakban becsípték. Ide dugtam bele az anyónyelvet. 
Így lett az anyósnyelvből békanyelv.
Bevetésre várva.
Milyen volt a fogadtatása? 
Innen









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése