2013. szeptember 10., kedd

Iskolai dekoráció, az idei felirat

Nem batikoltam az idei mottónkat. Évek óta festettem, hát idén nem.
Kaptam két nagy táska kincset egy felszámolt virágboltból. Mindenfélét.
 Van közte egy kék dekorációs anyag is. Ez adta az ötletet.
Erre varrom fel a szöveget, fehér vászonból.  A szövegben sok a hegyes, szögletes betű, egyszerű lesz felvarrni.


EVEZZ A MÉLYRE... LUKÁCS 5.4. 

Ez az idei jelmondatunk.
Fehér anginra rajzoltam meg a betűket. A  kb 23×16 cm-s téglalapokat kivágtam és elrendeztem a kék dekoranyagon.

 Gombostűvel feltűztem és felvarrtam.
 A LUKÁCS 5.4. utalást, mert sokkal kisebb, negatívban csináltam. Körben felvarrtam, és hogy, ne lógjon le, többször keresztben átvarrtam. 
 Nagyon engedelmes anyag, hagyta magát varrni. Csak "szemetel".
A felvarrt betűket körbevágtam. Maga a felirat el is készült.
A halakat ezüst fóliából tettem rá. Ez egy kétoldalas metál fólia. Nagyon klassz, könnyű vele dolgozni. Egy csomagban 5 féle szín van, mindegyiknek arany a hátoldala. Technokollal ragasztottam fel az ívesre hajlított halakat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése