2013. április 17., szerda

Az idei Föld Napja

A "Mi Földünk" címmel nagy- nagy közös képet készítünk. 
Az alakok, akik minket jelképeznek már elkészültek.
Meglepett, milyen nehezen készültek el ezek az emberkék! Az kisebbeknek ez nem okozott semmi gondot, de a nagyobbak!!! Nem akartam hinni a fülemnek, annyi jaj, meg juj... a ráfordított időről már nem is beszélve! De végül elkészültek. 
A4-es rajzlapot három részre vágtam, erre rajzolták meg a figurát. Kinek mekkorára sikeredett.
Elég nehezen, de a tábla is készül a Földdel, amire kitesszük az emberkéket.

Már csak az emberkéket kell felrakosgatni. 
Az eredeti elképzelés szerint gombostűkkel rögzítettem volna az emberkéket. El is kezdtem, de csakhamar rájöttem, hogy nem jó. Nem jó, mert a fejjel lefelé álló alakok kezei felkunkorodtak. Meg rossz érzés volt, ezeket az aranyos kis emberkéket összeszurkálni. Tehát ragasztottam.
Íme a végeredmény!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése