2012. december 21., péntek

Karácsonyi bárányok - Christmas lambs


 Az iskolámban a Karácsonyi műsort a legkisebbek adják. Idén ezek az ötödikesek. 

A lényeg hogy egy egész nyájra való bárány szerepel benne. Fehérek és feketék. Meg egy csapat angyalka is . De az ő jelmezük igazán egyszerű. Éppen csak jelzésszerű.

A bárányok, hát igen.  Kos lesz mind!
Drapp kartonból vágtam ki...
...és göndörgettem a szarvacskákat.

Egy 3 cm széles pántra tűztem fel tűzőgéppel a szarvakat. 
Minden szereplő fejére igazítottam a pántot.
Fekete és fehér bárányok egy angyallal. 
Aztán gyorsan csináltam még két kislánynak is fejdíszt. Nincs mese, két lánybárány is szerepel. Nem lehet elsikkasztani őket!


A karám is elkészült.  Elég nagy karám kellett, mert sok birka szerepel a színdarabban.

Nagyon leharcolt papírt kaptam hozzá. A Tescoból származik, ezeket teszik az ásványvizek közé. Elég erős és merev, de klassz vékony. Könnyen vágható.
Először feldaraboltam szegény meggyötört, de remek kartont, majd a nyolcadikosok gyorsan zöldre festették.

Milton kapoccsal állítottam össze. Pont olyan lett, mintha fényes fejű nagy szögekkel rótták volna össze az egészet.

Egy kicsit, nem is kicsit megvasaltam a visszáját, mert a festés miatt meggörbült az egész. Cikk- cakk vonalban állítottuk fel az előadáshoz. 
Még egy lobogó pásztortűzre is szükség volt. Ezt a szakkörös lányok gyorsan megfestették és kivágták. Egy- egy helyen felhasítottam és egymásba toltam. Klasszul megállt. Nem vasaltam át száradás után, így valóban "lobogott".
Részlet az előadásból.
Előadás után a szertárban.

Az előadás képei INNEN származnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése