2012. november 22., csütörtök

A hét remekműve- The seven masterpieces

Ezentúl kiteszem a hét remekművét az iskolában!

Az előző héten készült remekművek közül választom ki. Hogy hogyan? Hát csak ránézek, és a legklasszabbat kiválasztom. Azt, amelyik megfog. Nem is biztos, hogy ez a leg- leg -leg, elég, ha van benne valami, valami, ami a többiben nincs meg.
De ezt valahogy ki kell emelni. Gondoltam, képkeretet készítek, arany kartonból, egy kis csillámmal felturbózva. 
Aztán mást gondoltam!
Előszedtem egy sima, lakkozott fenyő keretet. Inkább ezt turbózom fel!

Először  megcsiszoltam, na nem nagyon! Elrémítő zöld akril festékkel lefestettem elöl- hátul.

Száradás után átfestettem arany festékkel. Ez az "átfestettem" nem pontos. Inkább átmázoltam. Arra azért figyeltem, hogy ez a mázolás egyirányú legyen. (Oldószeres festéket használtam.)

Száradás után ismét átcsiszoltam az egész keretet. A belső éleket ismét átfestettem, ha már látszik, látszódjon!


Ezt a keretet kiakasztottam az egyik faliújságra. Ebbe tettem- teszem ki a "Hét remekművé"-t. Természetesen az alkotó nevével, osztályával.
A szalagot csak rátűztem a keretre, hogy álló formájú képekhez is fel tudjam akasztani.
"A hét remekműve" feliratot anilin festékkel festettem, filccel kicsit kontúroztam.  
Az egész olyan lett, mint egy lobogó szalag.




1 megjegyzés: