2012. október 14., vasárnap

Miért "kaparós" kártya és nem rozetta?

Ajándék a gólyáknak.
Forrás
Ez lett volna az eredeti elképzelés. 
Csak a közepébe más felirat került volna. 
Volna! Volna! Volna!
Ha hülyére nem vettek volna!
De hülyére vettek!
Mást kellett kitalálni! Mást, és jobbat!
És jobb lett!

Rozettát majd jövőre!

Szóval miért is?

Még a nyáron  a kreatív boltban  hívták fel a figyelmemet a Sizzix papírvágó és domborító  masinára.

Forrás

Nagyon megmozgatta a fantáziámat! 
A  bolt tulajdonosa kecsegtető lehetőséget is ajánlott. A nagyobb méretű gép(Big Shot Pro) egy órára kibérelhető, plusz a vágóforma is.

Forrás
Megveszem nála a szükséges alapanyagot, és elkészítem a kiválasztott remekművet.
Eljött a gólyabál és a lehetőség, hogy kipróbáljam ezt a masinát. 130  db rozettát szerettem volna kivágni és előnyomni ezzel a gépecskével.
Klasszul elterveztük! Melyik osztály (4 van) milyen színűt kap majd, egyszínű vagy mintás legyen esetleg keverjük a mintákat és színeket, ragasszuk rá a tűt, vagy csak nyakba akasztható legyen...
Szóval már előre örültünk !
Aztán jól pofára estünk, ráadásul az időből is jól kifutottunk!
A hölgy az üzletben döbbenten nézett rám, hogy mit akarok, a gépet nem lehet kibérelni... csak a sablonokat... Erről szó sem volt!!!
A gépet meg kell venni,( 85000-87000Ft körül van most az ára) és ahhoz bérelhetek sablont. Rosszul emlékszem, összekevertem valamit! 
Persze, mert szenilis vagyok, három hét alatt még a nevemet is elfelejtem. 
Klassz dolog amikor az embert hülyének nézik!
Mennyivel korrektebb lett volna, ha azt mondja a hölgy, hogy ez így neki nem üzlet, előbb beszélt, mint számolt, bocs! 
Áááááá, egyszerűbb volt engem palira venni!
(Most írjam le, hogy hálából nem náluk veszem meg az iskolámnak szükséges felszerelést és anyagokat? Hogy csak akkor vásárolok náluk, ha máshol nem tudok? Hogy még véletlenül sem teszek fel egy linket sem, ami az egyébként klassz honlapjukra mutat? Még akkor sem, ha a masinát mégis náluk veszem meg? De csak azért mert, talán itt a legolcsóbb és postaköltség sincs.) 
Valami jó azért kisült az egészből!
Először is, mivel a gólyák nem maradhattak ajándék nélkül, tovább keresgéltem jó kis ötletek után. Olyat kerestem, amihez elérhető minden alapanyag, gyorsan elkészíthető és még klassz is. 
Ami gond, hogy azóta sem tudtam kialudni magamat, éjjel- nappal remekebbnél- remekebb kreatív blogokat olvasok.
Ám megtaláltam!
Másodszor, sok-sok oldalt néztem végig, jobbnál- jobbakat, amik a Sizzix papírvágó és domborító masinával alkotók írtak. Egyre jobban megerősödik a gondolat, hogy KELL nekem is!
Találtam olyat ahol megismerhetjük magát a masinát, lépésről- lépésre haladhatunk, és még ötleteket is kapunk, vagy egy konkrét munkadarab elkészítését nézhetjük végig. És ezek csak a magyar nyelvű oldalak közül néhány!
Szóval, ez volt a jutalom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése