2012. május 12., szombat

Batikolt táska- batik bag

Maradt még néhány natúr vászon táskám. Évekkel ezelőtt vettem ezeket, a Lidl-ben. 100 Ft volt darabja. Reklám szatyor helyett árulták. Az iskolában rengeteget használtuk. Sokféle technikával díszítettük, viaszoztuk, márványoztuk. Aztán, mielőtt felvásároltam volna a teljes készletet, kivonták a forgalomból.
Sok- sok honlapon láttam egy klassz csavar mintát.

Az egyiken kipróbáltam. Már egy pólóval is tettem egy mérsékelten sikeres, na jó, sikertelen próbálkozást. 
Igazán egyszerű, és gyors! Legalább is egy darabig! 

Bekeverjük a textil festéket.  A kiterített vászon táskát középen elkezdjük tekerni, tekerni és tekerni. Így alakul ki a csavart minta.

 A ráncokat megigazgatjuk és tovább tekerjük.
Összenyomogatjuk, aztán körbe gumizzuk.
Belenyomjuk az egyik tálba öntött festékbe. Kicsit benne hagyjuk. Aztán a másik színbe tesszük. Egy kis részt fehéren hagyunk.
Kibontjuk, kiakasztjuk és a felesleges festéket kiöblítjük belőle.
Na meg a nem felesleges festéket is sikeresen kimossuk. 
Ezzel a technikával pólókat is díszítettem. Nem csak magamnak, hanem a suliban is egyen pólónak .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése