2012. március 5., hétfő

Március 15-re, egy kicsit rózsás dekoráció.

Minden tele van ezekkel a jópofa tekergetett papír és textíl rózsákkal. Nagyon tetszenek!
Azt nem tudom hová, minek , de nagyon ötletesek és klasszak!
Aztán beugrott! Az idei kokárda lehet egy kicsit rózsás!
Nagyon egyszerű, alig 10 perc alatt elkészült.
Piros- fehér és zöld krepp papír, tűzőgép, egy kis ragasztó és egy Petőfi kép kell hozzá. A képet A3-s méretben nyomtattuk ki, és a megfelelő méretűre vágtam körbe.
A piros krepp papírt , egy egész tekercset (2m) hosszában lazán ketté hajtottam, beráncoltam és összetűztem. A két végét is.
 A fehér krepp papír szélességéből levágtam, kb 8cm-t. Ugyan úgy ráncoltam össze, mint a pirosat. Talán egy kicsit sűrűbbre.
 A zöld papírbók 12cm-t vágtam le. Ennek a hosszából is levágtam kb 40cm-t. Miután ezt is összeráncoltam, egymásra raktam, és egymáshoz tűztem nind a hármat.
Ezek után ragasztottam körépre a Petőfi képet.


1 megjegyzés: