2012. március 24., szombat

Közeledik, közeledik, közeledik a Húsvét!

Jön, jön, jön a Húsvét!

Nagy Húsvéti ajándék készítésre készülünk. De már most gyakorlatozunk.
Néhány üdvözlő kártyával kezdtük.
Olysmit kell csinálnunk, amit könnyen, gyorsan el lehet készíteni. És még látványos is. Sok a variációs lehetőség.
Mutatóba néhány. 
Ezt akár textíllel is készíthetjük. Én színes csomagolópapírból készítettem. Először ketté hajtom a borítót és kivágom a fél mintát.
 Egy fehér (vagy színes is lehet) kartonra átrajzolom a borító alapján az "ablakot". Erre ragasztom az előre kivágott mintás papírcsíkokat.
 Aztán csak összeragasztom.
Plasztikus hatást is elérhetünk. Ehhez a mintás selyempapírt csak össze kell gyűrni. 
Egy rajzlapra körberajzoltam az "ablakot". Ezt a formát beragasztóztam, rányomkodtam- gyűrögettem a selyempapírt. Aztán csak körbe vágtam.
 Ezt  egy szép fehér (vagy akár színes), méretre vágott lap közepére ragasztottam. De előbb átrajzolom a pontos helyét, a borító szerint.
 Már csak össze kell ragasztani a két réteget.
A tojást mintástól kimetszem a színes kartonból. 
Egy hozzá színben illeszkedő mintás papírt ragasztok alá, ezt pontosan körbe- vágom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése