2012. március 31., szombat

Díszítsünk kiskanalat- Decorating a small spoon

Hát eljött....hát itt van! A Húsvéti ajándék készítés!

Sokféle apróságot lehetett készíteni. A legsikeresebb a kiskanál dekorálása volt.

Nem is gondoltam volna, hogy a nagy 16 éveseim ovisokat megszégyenítő lelkesedéssel gyurmáznak!

Karácsonyra kaptam ajándékba néhány ilyen kiskanalat. Atzán szétnéztem a neten, és sokféle variációt találtam. Akár meg is vehetem, egyre több helyen, vagy végig nézhetem a díszítés menetét.
FIMO süthető gyurmával dolgoztunk. Igazából, csak nagyvonalakban mondtam el a készítés menetét a gyrekeknek. Öröm volt nézni,  a sok ötletes megoldást! Mindenki máshogy "csomagolta" be a kanalak nyelét. Sok ötletes, szép megoldás született! 
Ugyan kevesen voltunk, de annál jobban szórakoztunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése