2012. február 24., péntek

Mert adni jó...Because it is good to give ...

Az osztályomba jár Erik. De ő most beteg, vagyis már jól van, most épül fel. Ez a családjának hatalmas anyagi áldozattal jár. Így most nekik gyűjtünk.
De nem csak a markunkat tartjuk, hanem "énekelünk" is az adományokért.
Cukorkát árultunk, nagy sikerrel!
Először is a dizájn! Csomagolópapírra nyomdáztunk.
A nyomódúcot habgumiból készítettem. Egyszerűen kivagdaltam és felragasztottam a feliratot.

 Ecsettel  hordtuk fel rá az anilin festéket. (Közönséges vízfesték is jó.) Sok- sok színt használtunk.
 Összekevertem a csokis és földimogyorós drazsét...a csomagolópapírt felszabdaltam...
...aztán varrógéppel körbe varrtam a 3/4 részét.
 A nyíláson töltöttem bele leveses kanállal a drazsét, és végig varrtam.
Körbevágtam, és kész is.
Kekszes kartonból készítettünk "kínáló tálcát". Körbe vágtuk, hogy alacsonyabb legyen a pereme. Műanyag zsinegből készült az akasztója. 
A kis csapat bevetés elött.


Nagyon jól sikerült az akció! A második szünet végére minden cukorka elfogyott!

Folyt. köv...........................



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése